Check with seller Hà Nội => CLERK (TEMPORARY) - GENERAL AFFAIRS DEPT>
- Location: Hà Nội, viet-nam
Main tasks: - Office administration: travel logistics preparation; accommodation & vehicle arrangement for expatriate staffs, stationery-inventory order & control, office maintenance, key control, cleaning staffs/vendors supervision, tea serving to customer, etc. - Communication: mailing, Fax and SWIFT operations - General Expense settlement: payment for expenses related to general operations of the Bank. - Fixed asset & office equipment control & maintenance. - Office renovation & fitting out administration. - Other assigned administrative jobs Quyền lợi được hưởng Chế độ bảo hiểm Đào tạo Nghỉ phép năm Yêu cầu kỹ năng Requirements: · University degree (newly graduated person is also eligible). · Good at English (speaking, listening, writing, reading). Japanese is an advantage; · Detailed-oriented, careful, responsible, honest and hard-working · Good communication and interpersonal skills; · Basic MS office application (Word, Excel, Power point, etc). · Basic Accounting knowledge is an advantage. · A good team player as well as an excellent individual performer; · Ability to work under pressure; Interested candidates are kindly requested to send the application and CV in English (including university academic transcript) to the following addresses (early application submission is preferable): Attn.: Human Resource Department. Mizuho Bank, Ltd. - Hanoi Branch 4th Floor, 63 LTT Building, 63 Ly Thai To Street, Hanoi
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Hà Nội => [HN] Chuyên Viên Lương Thưởng và Phúc Lợi (C&B)Nhân viên / Chuyên viên - - 2022/08/27 Check with seller
1. Thực hiện công tác tiền lương Chịu trách nhiệm kiểm tra, giám sát công tác chấm công của Công ty tuân thủ theo Chính sách nhân sự và những quy định hiện hành. Chịu trách nhiệm tính lương hàng tháng và quản lý các công việc liên quan (làm thêm gi...
-
Hà Nội => Chuyên viên Tư vấn Khách hàng tổ chức - Phòng Hỗ trợ giao dịch chứng khoánNhân viên / Chuyên viên - (Hà Nội) - 2022/08/27 Check with seller
Công tác Tư vấn giao dịch cho các khách hàng tổ chức là các định chế tài chính lớn trong và ngoài nước: Tiếp nhận và thực hiện nhập lệnh đấu thầu vào hệ thống đấu thầu của Sở giao dịch theo quy định; các lệnh mua/bán chứng chỉ quỹ mở trên hệ thống củ...
-
Hà Nội => Giám Đốc Kĩ Thuật Kết Cấu - ALPHANAM GROUPNhân viên / Chuyên viên - (Hà Nội) - 2022/08/27 Check with seller
1. Quản lý tiến độ thi công: Chủ trì tổ chức các đợt kiểm tra, giám sát số lượng và chất lượng nhân sự của nhà thầu theo các gói thầu; Đề xuất với Giám đốc Khối Dự án các giải pháp đẩy nhanh tiến độ thi công và nâng cao chất lượng công trình đảm bảo ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)